اوه وون بین:"من هنوز با سونگ هیون در ارتباطم."
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : یک شنبه 16 / 5 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB

 سالی می گذره از وقتی که FT Island رو ترک کرده. وقتی ازش در مورد فرقی که بین تصویر سولو و گــروهی هست سوال شد اون پاسخ داد:"وقتی من با گــروه عکس می انداختم، به طـــــــــور طـــــــــبیعی سخت بود. وقتی به طـــــــــور سولو عکس می ندازم انگار که هیچی در موردش نمی دونم و یه جورایی آزاردهنده می شه. تو این 7 سال که گــروه رو ترک کردم، این دوسال آخر یه وقفه و شکافی به وجود اومد که خب سخت و سنگین بود."

از عضو سابق FT Island سوال شد که آیا احساس تنهایی می کنه حالا که سولو شده که اون جواب داد:"من از تصمیم واسه ترک گــروه پشیمون نیستم. الان خوشحالم، وقتی تو گــروه بدم باید همش به موفقیت فکر می کردم و سعی می کردم موفقیت به دست بیارم ولی الان، من این امکان رو دارم که خودم باشم."

وقتی ازش سوال شد که چجوری این دوسال که یه وقفه به وجود اومده رو چجوری طـــــــــی کرده اگه واسش سخت بوده و اون گفت:"چیزی که بیشتر از همه سخت بود این بود که دلم واسه رو استیج رفتن و اجـــــرا داشتن تنگ شد. من به تنهایی عادت کردم، اما از اون وقت شنیدم که مردم می گن که من دوست ندارم آدما رو ببینم و باهاشون ارتباطـــــــــی داشته باشم، از اون به بعد سعی کردم که بیشتر با آدما در ارتباطـــــــــ باشم بخاطـــــــــر همین همش یا دانشگاهم یا خونه. من دانشگاه می رم و با اینکه این کافی نیست من آهنگ هم می نویسم و هنوزم تو ژاپن آلبوم منتشر می کنم."

بعد از اینکه با موفقیت کنسرتش رو به پایان رسوند و تو یه فیلم بازی کرد. اون گفت:"تو دو سال آخر من یکسری چیزا رو گم کرده بودم. اما الان من می خوام بیشتر در مورد چیزایی که نمی دونم با یه احساس خوب یاد بگیرم. به جز موزیک، من الان می خوام رو بازیگری تمرکز کنم. تو سرم فقطـــــــــ فکــــــره سخت کار کردن هست."


من که دلم براش می سوخت که بیچاره هیچ خبری ازش نیست و تو هیچ گــروهی هم نرفته و حتما تنهاست و اینا، اما مثل اینکه خودش خیلی راضی و خوشحاله Lollipopsmiley



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: FT Island , News , Biography , ,
برچسب‌ها: اوه وون بین , oh won bin , Oh Wonbin , ft island , ft island , oh wonbin ft island ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
cici در تاریخ : 1394/5/16/5 - - گفته است :
اوووو خیلی وقت بود ازش خبری نبود ^^
پاسخ:اوهوم ^__^


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!